لباس بارسلونا 20 کیلو از لباس دیگر تیم‌ها سنگین‌تر است

لباس بارسلونا 20 کیلو از لباس دیگر تیم‌ها سنگین‌تر است

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی بارسلونا مدعی است پوشیدن لباس این باشگاه، احساس سنگینی به بازیکن می‌دهد و اذعان کرد که بازی کردن در بلوگرانا آسان نیست. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب بارسلونا موفق شد با پیروزی یک بر صفر در زمین دپورتیوو آلاوز 35 امتیازی شود و به رده پنجم صعود کند. آبی اناری‌ها به خاطر شروع بسیار ضعیف در ابتدای فصل زیر نظر رونالد کومان، فاصله 15 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین دارند و باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تلاش کنند. 

به نقل از مارکا، ژاوی به خبرنگاران گفت: "ما در زمین نسبتا یخی به پیروزی رسیدیم و فکر کنم فقط رئال مادرید توانسته بود در این ورزشگاه برنده شود، البته آن بازی هم در تابستان بود. اما ما باید موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم، باید بازی را بهتر درک کنیم. حالا به خاطر بازی‌های ملی، دو هفته وقت داریم تا روی خودمان بیشتر کار کنیم."

"در چند وقت اخیر بازیکنان ما زیر فشار انتقادات قرار گرفته بودند و در بازی مقابل آلاوز، به عنوان مثال جوردی آلبا نمایش خوبی داشت، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه تیم را رهبری کردند و فرنکی دی یونگ هم درخشید. بله، بازیکنانی هستند که مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و باید بدانید که بازی برای بارسلونا آسان نیست. فکر می‌کنم پیراهن این باشگاه، 20 کیلو سنگین‌تر پیراهن دیگر باشگاه‌ها می‌باشد."

4416