توپگیری‌های عالی دفاع چپ کومور درون دروازه!

توپگیری‌های عالی دفاع چپ کومور درون دروازه!

پایگاه خبری فوتبالی - شاکر الهدهور دفاع چپ تیم ملی کومور در بازی مقابل کامرون در غیاب دروازه بان های تیمش درون دروازه قرار گرفت و به حدی خوش درخشید که برخی گفتند که از ابتدا باید دروازه بان می شده و پست اشتباهی را انتخاب کرده است!

به گزارش فوتبالی، مصدومیت دروازه بان اصلی تیم ملی کومور و ابتلای دو گلر دیگر این تیم به کرونا و قوانین سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آفریقا باعث شد تا کومور در بازی یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا مقابل کامرون دروازه بان نداشته باشد. در نهایت کامرون با نتیجه دو بر یک پیروز شد که الهدهور که فقط 173 سانتی متر قد دارد و در تیم آژاکسیو در فوتبال فرانسه بازی می کند، به عنوان یک دفاع چپ عملکرد درخشانی درون دروازه داشته است. الهدهور در این بازی نقشی مشابه یک دفاع آخر را داشت که البته توپگیری های خوبی هم در جریان بازی داشت.  الهدهور روی یکی از صحنه ها دبل سیوی را داشت که یاداور برخی توپگیری های درخشان داوید دخیا در منچستریونایتد بود!

الهدهور اولین بازی ملی خود را برای کومور در سال 2014 داشت، در این بازی شماره سه را به تن کرد. شماره ای که متعلق به موید حسینی دروازه بان ذخیره تیم ملی کومور بود که به کرونا مبتلا شده بود.  الهدهور 30 ساله روی یکی از صحنه ها با پایش یک توپگیری عالی روی ضربه سر ابوباکار داشت.

کومور که شگفتی ساز جام ملت های آفریقا بود در نهایت از مسابقات کنار رفت اما در هر صورت آنها در سخت ترین شرایط می توانند به خودشان افتخار کنند و سرشان را به سوی بالا بگیرند.

4125