لو رفتن تصاویر مدیران دورتموند در مسیر جذب جانشین هالند

لو رفتن تصاویر مدیران دورتموند در مسیر جذب جانشین هالند

پایگاه خبری فوتبالی - لو رفتن تصاویر مدیران دورتموند در فرودگاه سالزبورگ باعث شده تا دست آنها در زمینه خرید جانشین هالند رو شود.

به گزارش فوتبالی، میشائیل زورک و سباستین کهل، دو مدیر ارشد باشگاه دورتموند به اتریش سفر کرده اند تا جانشین هالند را بخرند. در حقیقت به نظر می رسد که زردپوشان به دنبال خرید کریم آدیمی پدیده جدید تیم ملی آلمان هستند. کریم در این فصل با هجده گل و چهار پاس گل داده است و عملکرد درخشانی از خود بروز داده است.

آدیمی به نظر می رسد که برای حضور در دورتموند اوکی داده است و آماده است تا جهش بزرگی در دوران فوتبالش داشته باشد در حالی که مدیران تیم زردپوش برای این انتقال مبلغی بین 30 تا 40 میلیون یورو خواهند پرداخت. به نظر می رسد که دورتموند مشکل مالی برای این انتقال ندارد چرا که آنها روی پول فروش ارلینگ هالند حساب کرده اند و بدین ترتیب آدیمی به جایگزین مهاجم نروژی تبدیل خواهد شد. جالب این که هالند هم از سالزبورگ راهی دورتموند شد و حالا آدیمی دیگر بازیکنی است که دقیقا همین مسیر را خواهد پیمود.

هالند به احتمال زیاد در تابستان بعدی با مبلغی بین 75 تا 90 میلیون یورو از دورتموند جدا می شود که باشگاه های مختلفی در فوتبال اروپا به دنبال جذب وی هستند، از رئال مادرید و بارسلونا تا منچسترسیتی و پی اس جی.

4125