مهاجم منچستریونایتد با تیم لالیگایی به توافق رسید

مهاجم منچستریونایتد با تیم لالیگایی به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی - سویا به خواسته اش رسید و توانست پس از مدتها تلاش خرید آنتونی مارسیال را در نقل و انتقالات زمستانی نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه آس گزارش داده است که انتقال مهاجم فرانسوی به سویا نهایی شده است. در حقیقت هر چند که این مهاجم مشتریانی نظیر یوونتوس را داشت اما در نهایت سویا که در حال حاضر در رتبه دوم لالیگا قرار دارد، توانسته او را راضی کند. یونایتد پذیرفته که مارسیال را به صورت قرضی بفروشد و سویا دستمزد این بازیکن را تا پایان فصل می پردازد. مارسیال در ساعات آینده با پروازی اختصاصی راهی سویا خواهد شد.

مارسیال حاضر شده تا برای انتقال به سویا دستمزد خود را کاهش بدهد. در حال حاضر مهاجم فرانسوی با تیم آندلوسی به توافق رسیده است و مارسیال را می توان برای تیمی نظیر سویا یک بمب زمستانی به شمار آورد چرا که کیفیت خط حمله شان را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. 

انتقال زمستانی مهم دیگر در باشگاه سویا مربوط به دیگو کارلوس است. مدافع میانی برزیلی با پیشنهادی از جانب نیوکاسل مواجه شده اما آندلوسی ها فعلا پاسخی نداده اند چرا که نمی خواهند یکی از بازیکنان کلیدی خود را در نقل و انتقالات زمستانی از دست بدهند.

4125