اتفاقی عجیب در جام ملت‌های آفریقا؛ مدافع چپ، دروازه‌بان شد!

اتفاقی عجیب در جام ملت‌های آفریقا؛ مدافع چپ، دروازه‌بان شد!

پایگاه خبری فوتبالی – شگفتی‌سازان جام ملتهای آفریقا، بدون دروازه‌بان تخصصی در ترکیب خود به مصاف کامرون رفته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب‌سایت گل، تیم ملی کومور در مهم‌ترین بازی تاریخ خود، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا 2021 مقابل کامرون، چهارچوب دروازه خود را به یکی از مدافعان خود سپرده است.

چاکر الحجور بازیکنی است که امروز برای تیم ملی کومور، که در رده 132 رده‌بندی فیفا قرار دارد و اولین تجربه خود در دور حذفی یک تورنمنت ملی را پشت سر می‌گذارد، به عنوان دروازه‌بان به میدان رفته است.

علی احمدا و مویاج اوسانی، به علت تست مثبت کرونا و سالم بن بوئینا به علت مصدومیت کتف، سه دروازه‌بان ترکیب تیم ملی کومور هستند که هیچ‌کدام قادر به همراهی تیم ملی خود در دیدار امشب نبوده‌اند.

تیم ملی کومور برای دیدار امشب مقابل کامرون با 12 تست مثبت کرونا مواجه شد، که سرمربی آن‌ها امیر عبدو نیز در این لیست قرار دارد. به همین دلیل، دستیار وی در دیدار امشب روی نیمکت کومور می‌نشیند.

گفتنی است چاکر الحجور، مدافع چپی که امشب درون دروازه تیمش قرار گرفته، با 30 سال سن یکی از مُسن‌ترین بازیکنان ترکیب کومور می‌باشد و امشب برای اولین بار در این جام، از ابتدا د رترکیب تیم ملی کومور قرار گرفته است.

این دیدار تا این لحظه، که نیمه اول به پایان رسیده، با نتیجه 1-0 به سود کامرون دنبال می‌شود. مدافع تیم کومور در دقیقه 7 از زمین مسابقه اخراج شد.

9719