تراکتوری‌ها راه میکسدزون را گم کرده‌اند/ کرونا بهانه مناسب برای غیرحرفه‌ای‌گری در تبریز

تراکتوری‌ها راه میکسدزون را گم کرده‌اند/ کرونا بهانه مناسب برای غیرحرفه‌ای‌گری در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- عدم حضور بازیکنان تراکتور در میکسدزون بعد از بازی و اجازه ندادن به خبرنگاران برای حضور در تمامی بازی های لیگ برتری تراکتور تبدیل به مشکلات اساسی این روزهای خبررسانی در تبریز شده است.

به گزارش فوتبالی، قصه مشکلات رسانه ای و خبرنگاران ورزشی در تبریز گویا تمامی ندارد و فضای کار و خبررسانی برای خبرنگاران حاضر در بازی های خانگی تراکتور اکثرا با مشکلات عدیده ای رو به روست.

کرونا و محدودیت هایی که برای حضور خبرنگاران ایجاد کرد باعث ایجاد بدعتی غیرحرفه ای در باشگاه تراکتور شده و بازیکنان این تیم در میکسدزون بعد از اتمام بازی حاضر نمی شوند!

جمعی از بازیکنان تراکتور که در هتل احداث شده باشگاه در مجموعه بنیان دیزل اقامت دارند، بعد از اتمام بازی مستقیم از رختکن به سمت هتل محل اقامت خود می روند و گویا از یاد برده اند که میکسدزونی هم بعد از بازی انتظار آن ها را می کشد. جالب تر اینکه رسانه باشگاه تراکتور هم به این موضوع حساسیتی نشان نمی دهد تا عملا بازی های خانگی تراکتور بدون پاسخگویی بازیکنان این تیم به هواداران پرشوری که منتظر صحبت های بازیکنان تیم محبوب خود هستند، به پایان برسد.

همچنین حضور خبرنگاران در بازی های تراکتور هم به یک عملیات غیرممکن و صعب الوصول تبدیل شده است. با وجود اینکه تقریبا در تمامی شهرها شاهد حضور نمایندگان رسانه ها در بازی های لیگ برتری هستیم، در تبریز محدودیت های کرونایی بهانه ای برای عدم راه دادن به رسانه هاست. به جز تعداد انگشت شماری از اصحاب رسانه، سایرین باید برای حضور در بازی ها نوبت رزرو کنند و شاید بعد از چهار پنج بازی قرعه به نام آن ها بیفتد!

لازم به ذکر است باشگاه تراکتور موضوع حضور اصحاب رسانه را در صلاحیت هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی می داند و مسئول روابط عمومی این هیات هم این رویه را به دستور ناظر بازی برای ایجاد محدودیت های کرونایی ربط می دهد و ادعا می کند که مجبور به اجرای قانون است؛ قانونی که گویا فقط در بازی های لیگ برتری تبریز لازم الاجراست!

با شرایط ذکر شده، رویه ای غیرحرفه ای در اکثر و شاید هم تمامی بازی های این فصل تراکتور در زمین خانگی خود مرسوم شده و دست خبرنگاران برای خبررسانی را حسابی در پوست گردو قرار داده است!

6641