اولین خبرها از مصدومیت هالند/ زمان دوری از بازی‌ها هنوز مشخص نیست

اولین خبرها از مصدومیت هالند/ زمان دوری از بازی‌ها هنوز مشخص نیست

پایگاه خبری فوتبالی - با اعلام رسمی باشگاه دورتموند، مهاجم ملی پوش نروژی این تیم برای سومین بار دچار مصدومیت عضلانی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند و برخی رسانه های آلمانی، ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و زنبورهای آلمانی در دیدار این تیم برابر حریف خود یعنی تیم هوفنهایم در دقیقه شصت و سه مسابقه جای خود را اکسل ویتسل داد. بعد از بازی مارکو روزه، سرمربی بروسیا دورتموند از شرایط مصدومیت و آسیب دیدگی ارلینگ هالند اظهار بی اطلاعی کرد و نتیجه را موکول به حصول نتایج آزمایشات و بررسی های بیشتر بعدی کرد.

مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان می گوید که مهاجم نروژی برای سومین بار دچار مصدویت عضلانی شده است و البته زمان دوری او مشخص نیست. هالند از پایان ماه سپتامبر تا اواسط ماه اکتبر میلادی سه مسابقه را از دست داده بود. این مهاجم ملی پوش نروژی همچنین به دلیل مصدومیت هفت مسابقه‌ی دیگر زنبورها را نیز حضور نداشت و غیبت کرد.

بروسیا دورتموند بعد از گذشت دو هفته استراحت بوندسلیگا در یکشنبه ششم ماه فوریه مصادف با هفدهم بهمن ماه، برابر بایر لورکوزن، یکشنبه سیزدهم ماه فوریه مصادف با بیست و چهارم بهمن ماه برابر یونیون برلین و همچنین یکشنبه بیستم ماه فوریه مصادف با یکم اسفند ماه با بروسیا مونشن گلادباخ بازی خواهد داشت.

در این میان، در دو پنجشنبه متوالی در تاریخ های هفدهم و بیست و چهارم ماه فوریه مصادف با بیست و هشتم بهمن ماه و پنجم اسفند ماه طی دو دیدار رفت و برگشت با تیم گلاسکو رنجرز در چهارچوب رقابت های لیگ اروپا نیز رویارویی خواهد داشت.

9404