عکس؛ خوشحالی ویژه راموس پس از اولین گل در پاریسن ژرمن؛ خوردن چای!

عکس؛ خوشحالی ویژه راموس پس از اولین گل در پاریسن ژرمن؛ خوردن چای!

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در تابستان گذشته و با اتمام قراردادش در رئال مادرید راهی پاریسن ژرمن شده است، اولین گل خود را در این تیم به ثمر رساند و بدین ترتیب به بدشانسی های خود پایان داد.

به گزارش فوتبالی، راموس از ابتدای فصل تاکنون مصدومیت های زیادی داشت و بدین ترتیب نتوانست آنطور که باید و شاید در خدمت پاریسن ژرمن باشد و همین قضیه موجب شده بود تا هواداران تیم پاریسی از او انتقاد کنند. اکنون راموس با وجود اینکه یک مدافع است، توانست در پی اس جی گلزنی کند و نشان دهد که سطح خوبی از آمادگی را دارد.

پاریسن ژرمن بازی خود مقابل رنس را با نتیجه 4 بر 0 با پیروزی به پایان رساند که سرخیو راموس در این بازی گل دوم پی اس جی را در دقیقه 62 به ثمر رساند. راموس پس از این گل که اولین گل او در پی اس جی بود، خوشحالی جالبی انجام داد.

سرخیو راموس در کنار کهرر به سبک چای خوردن دست های خود را بالا آورد و بدین ترتیب بود که خوشحالی ویژه خود را برای اولین گل انجام داد. نکته جالب اینجا است که راموس در کنار کهرر در تمرینات و هنگام گرم کردن هم این خوشحالی را که به شکل نوشیدن چای است، انجام داده بود.

1470