دو اظهارنظر عجیب درباره تکلیف پرونده مهاجم گابنی گل گهر

دو اظهارنظر عجیب درباره تکلیف پرونده مهاجم گابنی گل گهر

پایگاه خبری فوتبالی- گمانه‌زنی‌ها در مورد رای نهایی پرونده مهاجم گابنی گل گهر، ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، آنطور که علیرضا صالحی رییس کمیته استیناف روز گذشته در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرد، در روزهای آتی – احتمالا فردا – رای نهایی پرونده جنجالی بازیکن گابنی تیم گل گهر سیرجان صادر خواهد شد منتهی در شرایطی که هنوز تکلیف این پرونده جنجالی مشخص نشده، دو مصاحبه‌ای که امروز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفته، این گمانه‌زنی را تقویت کرده که شاید کمیته استیناف، رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازنده شدن گل گهر در سه دیدارش مقابل استقلال و سپاهان و پیکان را تغییر دهد.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره اینکه آیا ممکن است رای صادره مغایر با رای کمیته انضباطی باشد، گفته است:" بله، احتمالش وجود دارد. 50-50 است."

اظهار نظر عجیب دیگر را امروز یونس شاکری مهاجم مصدوم تیم گل گهر انجام داده است. بازیکنی که یکی از قربانی‌های مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در این فصل بوده است:" من شنیده‌ام که 99 درصد حکم تغییر خواهد کرد و امیدوارم این اتفاق صورت بگیرد."

برخی خبرها هم حاکی از آن است که با توجه به جعلی که اتفاق افتاده ممکن است رای کمیته استیناف تغییر نکند و عینا رای کمیته انضباطی تایید شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که فردا در جلسه کمیته استیناف، تکلیف پرونده مهاجم گابنی گل گهر مشخص خواهد شد یا نه.

۹۶۹۷