میلان از خیر جذب مدافع گذشت؟/ قرارداد هرناندز تمدید می‌شود

میلان از خیر جذب مدافع گذشت؟/ قرارداد هرناندز تمدید می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو مالدینی در صحبت های دیروز خود خبر از تمدید قرارداد تئو هرناندز و آخرین وضعیت نقل و انتقالات روسونری در ژانویه می دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، پائولو مالدينی در گفت و گو با خبرنگاران صحبت هایی را مطرح کرده که مهم ترین بخش های این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

آیا خبری از خرید یک مدافع جدید خواهد بود؟

"در خط دفاعی، راستش را بخواهید نمی دانم، به این دلیل که رومانیولی و کالابریا برگشته اند. وضعیت بحرانی تمام شده و توموری هم حدود 20 روز آینده به میادین بازمی گردد. از طرفی هم در نظر بگیرید که جذب یک مدافع جدید نیاز به زمان برای هماهنگی دارد تا بتواند تأثیرگذار باشد. با توجه به کمبود فضا برای بازیکنان خوبی چون گابیا و کالولو، این ایده منطقی نیست. با این حال اگر امکان جذب یک بازیکن مهم برای شش الی هفت سال آینده وجود داشت که متفاوت باشد، انجام می دادیم اما متاسفانه ممکن نیست."

وضعیت تمدید قرارداد تئو هرناندز؟

"طی روزهای آینده قراردادش را تمدید خواهد کرد. ما به توافق رسیده ایم و تنها انجام کارهای رسمی آن با مدیر برنامه های او باقی مانده است."

برای جدال اسکودتو چه چیزی کم است؟

"در این بازار، ما بودجه‌ی لازم برای جذب بازیکنی چون دوشان ولاهوویچ را نداریم و حتی کمتر از آن. ببینیم در پایان فصل چه خواهد شد. درست است که ما تیم ایده آلی نیستیم، اما فکر می کنیم که ما در بازی برابر اسپتزیا به قدری خوب بازی کردیم که برای پیروزی کافی بود. ما به اندازه‌ی کافی عمق داریم که بتوانیم حتی بدون تقویت شدن رقابت کنیم."

9404