گزارش ویژه/ پول نرسید؛ پرسپولیسی‌ها اعتصاب می‌کنند؟

گزارش ویژه/ پول نرسید؛ پرسپولیسی‌ها اعتصاب می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل جدید پرسپولیس 72 ساعت پس از حضور در تمرین قرمزها همچنان موفق به عملی کردن وعده‌هایش نشده است.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش که روز جمعه به درخواست یحیی گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرد، در جلسه با بازیکنان و اعضای کادرفنی قرمزها قول داد مشکلات مالی را حل کرده و تا روز شنبه نسبت به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی اقدام کند.

در حالی که 3 روز از وعده درویش به بازیکنان و کادرفنی قرمزها می‌گذرد اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی از این است که حساب این باشگاه همچنان خالی است و درویش علیرغم تلاشی که انجام داده موفق به جذب منابع مالی لازم و تامین مطالبات بازیکنان و کادر فنی نشده است.

گفته می‌شود بازیکنان در تماس با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی اعتراض خود را به شرایط موجود اعلام کرده و خواستار پیگیری حق و حقوق خود از مدیران پرسپولیس شده‌اند.

برخی خبرها حای از این است اگر باشگاه تا فردا به وعده خود عمل نکند شاید اعتراض بازیکنان وارد مرحله جدیدی شده و علاوه بر عدم حضور در تمرینات پیش از بازی با فولاد جهت برگزاری دیدار سوپرجام، با گذاشتن استوری در صفحه اینستاگرام به نوعی اعتراض خود را به وضعیت موجود اعلام کنند.

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس روز جمعه و پس از جلسه با درویش در صحبت‌های دوستانه که انجام دادند به نوعی از او قطع امید کرده و معتقد بودند او نمی‌تواند در پرسپولیس موفق باشد.

7655