واکنش ونگر به احتمال خروج امباپه از پاریسن ژرمن

واکنش ونگر به احتمال خروج امباپه از پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر اسطوره باشگاه آرسنال معتقد است که زمان، اصلی‌ترین دشمن پاریسن ژرمن در قضیه تمدید قرارداد کیلیان امباپه می‌باشد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید یکی از مشتریان اصلی امباپه در چند سال اخیر بوده و آن‌ها در تابستان گذشته بالاخره اولین پیشنهاد رسمی خود را به رقم 160 میلیون یورو به پاریسی‌ها ارائه دادند که ناصر الخلیفی خیلی سریع با این پیشنهاد مخالفت کرد. در ادامه فلورنتینو پرز پیشنهادش را به 180 میلیون یورو افزایش داد، اما باز هم تغییری در نظر الخلیفی ایجاد نشد تا ستاره 23 ساله یک فصل دیگر در پارک دو پرنس بماند. 

به نقل از مارکا، در تابستان آینده قرارداد امباپه به پایان می‌رسد و لوس بلانکوس می‌تواند به صورت رایگان، قهرمان جام جهانی 2018 را به خدمت بگیرد. آرسن ونگر در این باره به کانال پلاس گفت: "زمان دشمن اصلی پی‌اس‌جی است. در تجربه‌هایی که من داشتم، هرچه قدر زمان تمدید کردن قرارداد یک بازیکن بیشتر طول بکشد، شرایط سخت‌تر خواهد شد. من یک سال و نیم منتظر حرکت پاریسن ژرمن برای تمدید قرارداد امباپه بودم. او یکی از شاخص ترین بازیکنان پاریس است، اما به نظرم وقت زیادی برای این کار باقی نمانده است. پی‌اس‌جی پیشنهاد 180 میلیون یورویی از رئال مادرید را رد کرد و حتی این رقم بزرگی برای تیمی مثل آن‌هاست."

4416