واکنش وزیر ورزش به استعفای ذوالفقارنسب از پرسپولیس

واکنش وزیر ورزش به استعفای ذوالفقارنسب از پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش و جوانان به استعفای رییس هیات مدیره قرمزها واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بیژن ذوالفقارنسب که از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضو و رییس هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شده بود تنها 11 روز پس از این انتخاب تصمیم گرفت تا از سمت خود استعفا کند.

پیشکسوت قرمزها استعفای کتبی خود را پس از حواشی زیادی که برای او به وجود آمد به وزارت ورزش و حمید سجادی تحویل داد تا شخص وزیر در این باره تصمیم‌گیری کند. 

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به استعفا ذوالفقارنسب گفته است: "نامه ذوالفقارنسب را به پولادگر معاون ورزشی وزارتخانه داده‌ام. پولادگر دارد پیگیری می‌کند تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. اگر قرار بود من موافقت یا مخالفت کنم که نامه را به معاونم نمی‌دادم!"

باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش و جوانان چه تصمیم درباره استعفای ذوالفقارنسب خواهد گرفت. برخی رسانه ها امروز از احتمال حضور مجدد صدری به عنوان یکی دیگر از اعضای اقتصادی هیات مدیره قرمزها خبر داده بودند، موضوعی که خود صدری هنوز واکنشی به آن نشان نداده است.

این روزها باشگاه پرسپولیس در آستانه نقل و انتقالات نیم فصل با مشکلات مالی بسیاری همراه است و رضا درویش و سایر اعضای هیات مدیره نیز تاکنون موفق به حل مشکلات مالی این باشگاه نشده‌اند.

7655