بانوی‌پير جلوتر از سویا، جدی‌ترین مشتری مهاجم فرانسوی شياطین‌سرخ

بانوی‌پير جلوتر از سویا، جدی‌ترین مشتری مهاجم فرانسوی شياطین‌سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - يوونتوس برای جذب آنتونی مارسيال با سويا رقابت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Nicolo Ceccarini، روزنامه نگار رسانه‌ی توتو مرکاتو وب و برخی رسانه های انگلیسی، مدیریت باشگاه يوونتوس ایتالیا در رقابت جذب آنتونی مارسيال، باشگاه سويای اسپانیا را کنار زده است؛ چرا که آن ها مايلند دستمزد اين مهاجم فرانسوی را پرداخت کنند.

این خبرنگار در گزارش خود همچنین توضيح می دهد که يوونتوس تلاش‌ های خود را برای آوردن يک مهاجم جديد به باشگاه در اين ماه جدی تر پيگيری خواهد کرد.

آن ها چندين بازيکن را تحت نظر گرفته اند، اما اين آنتونی مارسيال از منچستر يونايتد است که قاطعانه تر برای جذب او دست به کار شده اند.

ایده‌ی جذب اين مهاجم فرانسوی اولين بار در ماه دسامبر مطرح شد و پس از مدتی اکنون دوباره در دستور کار غول ايتاليایی قرار گرفته است.

باشگاه سويا نيز برای به خدمت گرفتن آنتونی مارسيال پا پس نکشيده و مونچی در تلاش برای انجام اين کار است، اما منچستر يونايتد به مشتريان تونی مارسيال اعلام کرده که بايد دستمزد او را پرداخت کنند.

به همين دليل است که يوونتوس دست پيش را دارد زيرا آن ها ظاهراً مايل به انجام اين کار می باشند؛ اگر چه چکارينی اين ادعا را به طور خاص مطرح نکرده است.

با اين حال، تمايل بانوی پير به پرداخت دستمز مهاجم فرانسوی آن ها را از سويا جلوتر می اندازد؛ بنابراين شايد در روزهای آينده و با نزديک تر شدن به پايان پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی جاری، اخبار بيشتری به گوش برسد.

9404