آخرین وضعیت مصدومیت زلاتان پس از تعویض اجباری در بازی با یوونتوس

آخرین وضعیت مصدومیت زلاتان پس از تعویض اجباری در بازی با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ می توانست یکی از قهرمان های اصلی دیدار شب گذشته میلان برابر یوونتوس باشد اما او در اواسط نیمه نخست مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، همان طور که استفانو پیولی در صحبت های پایانی اش بعد از تساوی بدون گل شب گذشته برابر یوونتوس اشاره کرد، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی روسونری از سفت بودن زمین سن سیرو گله مند بوده است و این در شرایطی است که سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر نیز بارها از وضعیت زمین سن سیرو یا همان جوزپه مه آتزای شهر میلان به عنوان استادیوم خانگی مشترک دو تیم، نارضایتی خود را اعلام کرده است.

نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت در نوبت چاپ صبح امروز خود تأکید می کند که مشکل زلاتان ابراهیموویچ در تاندون آشیل پای راست این بازیکن بود که مجبور به ترک زمین مسابقه شد. این مهاجم سوئدی طی ساعات آینده تحت بررسی های بیشتر قرار می گیرد تا شدت این آسیب دیدگی مشخص شود اما انتظار نمی رود که مشکل چندان جدی باشد.

با توجه به این که دربی شهر میلان برابر اینتر در تاریخ هفدهم بهمن ماه و بعد از وقفه‌ی انجام بازی های ملی برگزار خواهد شد، زلاتان ابراهیموویچ می تواند در این فاصله‌ی دو هفته ای پیش رو که مسابقات باشگاه ها تعطیل خواهد بود، خود را کاملاً برای دیدار دربی سنتی و همواره حساس و جذاب شهر میلان که این بار برای تعیین قهرمان رقابت های فصل جاری سری آ نیز بسیار سرنوشت ساز و حیاتی خواهد بود، به خوبی آماده و مهیا کند.

لازم به ذکر است که مسابقه‌ی حساس شب گذشته‌ی میلانی ها برابر یوونتوس تورین که به میزبانی روسونری در استادیوم سن سیروی شهر میلان برگزار شد، بعد از نود دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه‌ی تساوی بدون گل به پایان رسید که این نتیجه بیشتر از همه به سود دو تیم اینتر و ناپولی تمام شد.

9404