بازداشت دو مردی که به مدافع چلسی فندک و دربازکن پرت کردند

بازداشت دو مردی که به مدافع چلسی فندک و دربازکن پرت کردند

پایگاه خبری فوتبالی - در پی پرتاب اشیا به آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی در شب پیروزی آبی پوشان مقابل تاتنهام، دو مرد دستگیر شدند.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال انگلیس تحقیقاتی اضطراری را در مورد این اتفاق آغاز کرده است. در حقیقت در تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که یک فندک و یک درباز کن به سمت این مدافع آلمانی پرتاب شده است.

پلیس لندن با بررسی دوربین های مداربسته سعی کرد که خاطیان را پیدا کند که در حال حاضر دو مرد بازداشت شده اند. این اتفاق در زمانی رخ داد که رودیگر به کنار زمین آمده بود و هواداران تاتنهام از شکست تیمشان با نتیجه دو بر صفر عصبانی بودند.

رودیگر به پل تیرنی در مورد این درگیری هشدار داد اما ترجیح داد که این ماجرا طولانی تر از این نشود. توماس توخل سرمربی  آلمانی چلسی در مورد این اتفاق گفت:"اگر این اتفاق جدیدا مد شده باید با هم با آن برخورد کنیم و تلاش کنیم تا هر چه زودتر جلوی این اتفاق را بگیریم تا از جو فوتبال فوق العاده ای که در انگلیس وجود دارد، محافظت کنیم. دوست دارم که هواداران به زمین نزدیک باشند  نه این که پشت فنس ها یا تورها باشند. جو فوق العاده ای وجود دارد. به طور کلی نگران نیستم. از این جو همچنین در استادیوم های خارج از خانه لذت می برم. فوق العاده است."

4125