سه مقصد احتمالی ستاره سوئیسی و پرهوادار گلادباخ مشخص شد

سه مقصد احتمالی ستاره سوئیسی و پرهوادار گلادباخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - 'مقصد زکریا کدام تیم خواهد بود'، سؤالی است که در این روزها به احتمال فراوان خود این بازیکن هم نمی تواند پاسخ درست و روشنی به آن بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی ESPN، اگر مدیریت باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ آلمان نتواند در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه‌ی جاری، دنیس زکریا، هافبک بیست و پنج ساله‌ی و ملی پوش سوئیسی تیم خود را به فروش برساند، این بازیکن با استعداد و آینده دار به صورت آزاد این تیم آلمانی را ترک خواهد کرد. به خاطر همین موضوع، مدیریت باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ هیچ گونه دست و دلبازی ای برای انتقال دنیس زکریا ندارد. اخبار پیرامون دنیس زکریا نیز بسیار زیاد و متنوع است و نام باشگاه های بسیار زیاد و مختلفی را می توان برد که تا کنون به این بازیکن ملی پوش سوئیسی لینک و نزدیک شده اند.

بنا بر همین گزارش از رسانه‌ی ESPN، در حال حاضر سه باشگاه اروپایی بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند از بوندسلیگای آلمان و ليورپول از ليگ برتر فوتبال جزیره را می توان جدی ترین مشتریان و مقاصد احتمالی دنیس زکریا در آینده نام برد. نام باشگاه بایرن مونیخ نیز به تازگی داغ شده است و حتی یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان باواریایی ها نیز در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به احتمال حضور دنیس زکریا در جمع شاگردانش در تیم مونیخی، به صورت تلویحی از این بازیکن سوئیسی تعریف و تمجید کرد.

این در شرایطی است که دیگر باشگاه آلمانی یعنی بروسیا دورتموند به لحاظ اوضاع مالی، در این پروژه دست پایین تر و شانس کمتر را دارد؛ در عین حال اما لیورپول انگلستان نیز محتمل ترین گزینه‌ی موجود در لیگ برتر فوتبال جزیره خواهد بود که بنا به گزارش ESPN، آماده‌ی جذب و حضور دنیس زکریا در آنفیلد و در جمع شاگردان یورگن کلوپ آلمانی، سرمربی تیم خود می باشد.

باید منتظر ماند و دید که سرانجام این شایعات چه می شود و سرنوشت و آینده‌ی این هافبک موثر و خوش نقش بروسیا مونشن گلادباخ چه خواهد شد و مقصد احتمالی این بازیکن سوئیسی در آینده‌ی نزدیک و بعد از ترک گلادباخی ها، کدام باشگاه متمول اروپایی خواهد بود.

9404