علاقه و آمادگی هافبک مارسی جهت انتقال به اولدترافورد

علاقه و آمادگی هافبک مارسی جهت انتقال به اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - بوباکار کامارا، هافبک باشگاه فرانسوی المپيک مارسی مدتی است که مورد توجه مدیران اولدترافورد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی اتلتیک انگلستان، نام بوباکار کامارا در ميان چند گزينه‌ی ديگر برای تقويت خط هافبک تیم منچستر يونايتد به ميان آورده شده است.

با اين تفاسیر، ستاره‌ی فرانسوی باشگاه المپیک مارسی به واسطه های منچستر يونايتد اعلام کرده است که آماده‌ی بازی به عنوان يک هافبک دفاعی در جمع نفرات شیاطین سرخ منچستری است.

خبرنگار نشريه The Athletic انگلستان چنین گزارش می دهد که مدیریت باشگاه منچستر يونايتد به دنبال يک شماره شش تخصصی براي بازی در جلوی بازیکنان خط دفاعی تیم خود است و بوباکار کامارا نیز مايل است که چنین نقشی را برای شياطين سرخ شهر منچستر ايفا کند.

جود بلينگهام، هافبک انگلیسی باشگاه بروسيا دورتموند آلمان و آمادو هايدارا از دیگر تیم آلمانی یعنی لايپزيش نيز تحت نظر مدیران و مسئولان باشگاه منچستر يونايتد انگلستان قرار گرفته اند تا بر اساس نظر رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی کنونی سرخپوشان شهر منچستر و به ترتیب اولویت بندی این سرمربی مورد انجام اقدامات لازم برای انتقال از قبیل انجام مذاکرات و حصول توافقات و جلب رضایت باشگاه هایشان قرار گرفته و احتمالاً در همین روزهای پایانی باقی‌مانده از مهلت قانونی پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی جاری به خدمت شیاطین سرخ دربیایند.

9404