کرونا در هند به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان رسید

کرونا در هند به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا کرونا به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در هند هم رسیده است و تا این لحظه تست یک نفر مثبت اعلام شده است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه شاگردان مریم ایراندوست با پرواز اختصاصی به هند رفته بودند، خیالشان راحت بود که فعلا خبری از کرونا در اردوی آنها نیست و بر خلاف تیم میزبان که به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا از دور مسابقات کنار رفت، آنها مشکلی برای بازی مقابل حریفانشان نخواهند داشت اما ظاهرا از سه چهار روز پیش،  تست کرونای فاطمه علیپور سرپرست تیم ملی، مثبت اعلام شده و او از هتل تیم خارج و در هتلی دیگر قرنطینه شده است.

گویا او به خاطر آنکه برای شرکت در جلسات مربوط به بازیهای تیم ملی مجبور به ترک اردو بوده، مبتلا به کرونا شده و باید دید نتیجه تستهای بعدی او چه خواهد شد. 

به این نکته هم اشاره کنیم که تیم ملی در اولین بازی‌اش در جام ملتها مقابل هند قرار گرفت و حالا این نگرانی وجود دارد که با توجه به تقابل دو تیم، شاید به جز سرپرست تیم، بقیه کاروان تیم ملی هم کرونا گرفته باشند. 

البته افسران پزشکی ای اف سی مرتب در حال تست گرفتن از بازیکنان و همراهان تیم ملی بانوان هستند و با توجه به ایزوله خبری تیم ملی فوتبال بانوان فعلا تست مثبت دیگری گزارش نشده است.

انتخاب عجیب هند که یکی از کشورهای با آمار بالای ابتلا به کرونا در جهان است از سوی ای اف سی برای میزبانی رقابتهای جام ملتهای فوتبال بانوان، تعجب بسیاری را برانگیخته است.

1984