سه گزینه برای خریدهای زمستانی بارسلونا در هفته آینده

سه گزینه برای خریدهای زمستانی بارسلونا در هفته آینده

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا به ژاوی هرناندز سرمربی تیمش وعده داده بود که خریدهایی در زمستان داشته باشد که آنها فعلا به دنبال تقویت دو پست هستند: دفاع چپ و مهاجم.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فقط یک هفته تا اتمام نقل و انتقالات زمستانی فرصت دارد تا دو بازیکن مورد نظرش را بخرد و البته برای این کار باید برخی بازیکنان مازاد را بفروشند تا مشکلی برای رعایت فیرپلی مالی نداشته باشند. یکی از اهداف اصلی بارسلونا این است که درها به روی جدایی عثمان دمبله باز کند تا بتوانند از پرداخت دستمزد وی در نیم فصل دوم معاف شوند هر چند که فعلا مهاجم فرانسوی و وکیلش حاضر نیستند که با بارسا کنار بیایند و به فشار آوردن ادامه می دهند.

بارسلونا در تلاش است تا دفاع چپی را بخرد تا جوردی آلبا بتواند استراحت کند و به دنبال خرید مهاجمی هستند که قابلیت حضور در پست های مختلف را داشته باشد که با توجه به مصدومیت فاتی بتواند بخشی از مشکل گلزنی را حل کند.

در پست دفاع چپ گزینه های مختلفی مطرح است که به نظر می رسد نیکولاس تالیافیکو مدافع آرژانتینی آژاکس اصلی ترین گزینه است. هلندی ها برای فروش وی هفت میلیون یورو خواسته اند که بارسا فعلا توان مالی پرداخت این مبلغ را ندارد. در خط حمله گزینه اصلی بارسلونا الوارو موراتا است که می خواهند او را قرضی با بند خرید بخرند اما قبل از آن یووه باید جانشینی برای موراتا بخرد. گزینه دیگر بارسا برای خط حمله، لوکاس بویه مهاجم آرژانتینی الچه است. 

بارسا در روزهای آینده شاید مجبور شود که دست یا دیپای را به صورت قرضی بفروشد یا سرجی روبرتو را وادار به تمدید به کاهش دستمزد کند تا از نظر مالی توان دو خرید را داشته باشند.

4125