توئیت سخنگوی فدراسیون فوتبال؛ کمیته اخلاق تکلیف کنعانی‌زادگان را مشخص خواهد کرد

توئیت سخنگوی فدراسیون فوتبال؛ کمیته اخلاق تکلیف کنعانی‌زادگان را مشخص خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- توئیت جدید سخنگوی فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که دعوت محمدحسین کنعانی‌زادگان به تیم ملی، در شرایط خاصی رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، انتشار فایل صوتی منتسب به مدافع تیم ملی از یکطرف و صحبتهای رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی بانوان از طرف دیگر، این بحث را مطرح کرده بود که محمدحسین کنعانی‌زادگان به طور قطع جایی در اردوی تیم ملی برای بازی با عراق و امارات نخواهد داشت.

حتی سرپرست تیم ملی هم در گفت و گو با برخی خبرنگاران احتمال دعوت کنعانی را بسیار پایین‌تر از احتمال حذف او دانسته بود منتهی علیرغم ارجاع پرونده این بازیکن به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مدافع ایرانی الاهلی، برای دو بازی بعدی تیم ملی به اردو دعوت شده است.

در چنین شرایطی، توئیت حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که پرونده کنعانی‌زادگان در کمیته اخلاق هنوز باز است.

شریفی بدون اسم بردن از مدافع تیم ملی نوشته است:" قانون و اخلاق خط قرمز فدراسیون فوتبال هستند؛ اما قصاص قبل از جنایت نمی‌کند. هر زمان رکن قضایی در هر موضوعی به قطعیت رسید، فدراسیون فوتبال هم تبعیت خواهد کرد."

به این نکته هم اشاره کنیم که سرپرست تیم ملی دیروز در گفت و گو با خبرگزاری مهر به صورت شفاف درباره وضعیت کنعانی‌زادگان صحبت کرده و گفته بود:" پرونده‌ این بازیکن در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باز است تا صحت و سقم حاشیه‌هایی که رقم خورده مشخص شود. تا زمانیکه حکمی ندهند می‌تواند برای تیم ملی بازی کند."

1984