بیانی: با دعوت کنعانی‌زادگان باید به حال فوتبال ایران تأسف خورد/ صعود به جام جهانی جشن و خوشحالی ندارد

بیانی: با دعوت کنعانی‌زادگان باید به حال فوتبال ایران تأسف خورد/ صعود به جام جهانی جشن و خوشحالی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بهترین تیم آسیا هستیم و نمی‌دانم جشن صعود به جام جهانی چه داستانی است که راه انداخته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، شاهین بیانی درباره ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا اظهار داشت: کرونا مختص استقلال نیست و در جهان هم از این اتفاقات برای هر تیمی می‌افتد. سازمان لیگ اعلام کرده بازی با هوادار باید روز چهارشنبه برگزار شود ولی بهبودی دوران کرونا زمان‌بر است و طول می‌کشد بدن بازیکنان به شرایط عادی بازگردد. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود چون به ضرر استقلال خواهد بود.

وی اضافه کرد: استقلال قهرمان نیم فصل شد ولی هنوز راه زیادی باقی مانده است. استقلال باید خیلی بهتر از نیم فصل اول بازی کند تا دل ما و هواداران با کسب قهرمانی شاد شود. استقلال بازیکنان جوانی گرفت و نیاز به زمان داشت تا هماهنگی به وجود آید اما با این حال تیم نتیجه خوبی گرفت. مجیدی می‌داند باید برای نیم فصل دوم تیمش را تقویت کند. امسال مدعیان قهرمانی به غیر از استقلال، تنها پرسپولیس و سپاهان هستند. استقلال بهترین خط دفاعی و خط حمله لیگ را داشته و طبق آمار بهتر از تیم‌های دیگر نتیجه گرفته است، ولی تأکید می‌کنم این تیم باید تقویت شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم ملی کشورمان با عراق در انتخابی جام جهانی 2022 قطر، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا اینقدر بازی‌های تیم ملی را بزرگ جلوه می‌دهند. مگر ما بهترین تیم آسیا نیستیم؟ با این نتایجی که گرفتیم جشن صعود به تیم ملی دیگر چه داستانی است؟ مدام این موضوع را می‌شنویم که اگر از عراق تساوی بگیریم جشن صعود به جام جهانی را خواهیم داشت، برای بهترین تیم آسیا جشن صعود زمانی است که از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند. با این تیم‌هایی که در آسیا هستند، صعود کردن خوشحالی ندارد.

بیانی در واکنش به دعوت محمدحسین کنعانی‌زادگان به تیم ملی پس از اتفاقات رخ داده گفت: این مسئله به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برمی‌گردد. اگر این صحبت‌هایی که می‌شود، واقعیت داشته باشد، باید برای فوتبال کشور تأسف خورد. بزرگ‌ترین بازیکن هم باشد با این شرایط کنار گذاشته می‌شود. کاری به خوب یا بد بودن بازیکن و بحث صعود به جام جهانی ندارم ولی وقتی این همه استعداد و بازیکن داریم باید بابت دعوت کنعانی‌زادگان، به حال فوتبال ایران باید تأسف خورد.

7474