گفت‌و‌گو با مسئول فدراسیون عراق درباره جزئیات کرونایی‌ها قبل از بازی با ایران

گفت‌و‌گو با مسئول فدراسیون عراق درباره جزئیات کرونایی‌ها قبل از بازی با ایران

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق توضیحاتی را درباره جزئیات ابتلای بازیکنان و اعضای کاروان این تیم در تهران ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، امروز رسانه های عراق اخباری متفاوت از کرونایی های تیم ملی این کشور منتشر کردند. برخی از رسانه از 6 کرونایی، برخی دیگر از 5 کرونایی و اخباری از ابتلای 3 بازیکن مطرح شد.

به همین خاطر برای تایید رسمی این اخبار به سراغ محمد عماد مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق رفتیم از واقعیت این اخبار مطلع شویم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق در این زمینه گفت: بله اخبار مطرح شده در زمینه ابتلای چند بازیکن و عضو تیم ملی صحت دارد. ما روز گذشته در تهران تست کرونا دادیم و امروز پاسخ تست ها آمد.

وی درباره تعداد دقیق کرونایی‌های تیم ملی عراق در بدو ورود به تهران، گفت: 5 تست کرونا اعضای کاروان در تهران مثبت شد. در میان این کرونایی‌ها تست دو بازیکن به نام های یاسر قاسم و مناف یونس مثبت شد. همچنین تست کرونای احمد جاسم مربی دروازه بان های عراق، غیث مهنا مدیر اداری و یاسین خبیر پزشک  تیم مثبت شده است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون عراق درباره اینکه آیا به این موضوع اعتراض کردند یا خیر، گفت: بله ما بلافاصله اعتراض خود را به جواب تست کرونا را انجام دادیم و منتظریم تا این 5 کرونایی دوباره تست بدهند.

7474