جزئیات قرارداد پرسپولیس با یک شرکت بیمه

جزئیات قرارداد پرسپولیس با یک شرکت بیمه

پایگاه خبری فوتبالی- آیا قرارداد جدید قرمزها با شرکت بیمه‌ای منجر به پرداخت پول می‌شود؟

به گزارش فوتبالی، رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس در اولین اقدام خود برای حل مشکلات مالی روز جمعه اقدام به بستن قراردادی با یک شرکت بیمه‌ای کرد.

حال این سوال مطرح می‌شود که این شرکت بیمه‌ای قرار است چه به مبلغی به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. در حالی که  این طور به نظر می‌رسید که این قرارداد بتواند باشگاه را از بحران فعلی نجات دهد اما اتفاقی که افتاده، کاملاً متفاوت است. 

رضا درویش قرارداد مشارکتی با شرکت بیمه دات کام بسته به این معنا که درآمدزایی فقط در شرایط همکاری هواداران و استفاده از خدمات بیمه‌ای این شرکت رقم می‌خورد و غیر از این، هیچ راهی برای درآمدزایی وجود ندارد. طبق این قرارداد همکاری، شرکت بیمه‌ای وقتی به باشگاه پول می‌دهد که بتواند از پتانسیل هواداران پرسپولیس در پروژه‌های خود سود ببرد و آن وقت بخشی از سود خود را به باشگاه پرسپولیس خواهد داد.

در این قرارداد، مدیران شرکت ایده پویان ماژ نیز حاضر شدند و گویا بخشی از تبلیغات محیطی خود را به همکاری با این برند اختصاص دادند و در روز بازی پرسپولیس- فولاد تبلیغات این شرکت در اطراف زمین مشاهده می‌شد.

گفته می‌شود شرکت بیمه دات کام به هیچ وجه اسپانسر اصلی قرمزها نخواهد بود و آنها همچنان به دنبال امضا قرارداد اسپانسری با یکی از اپراتورهای تلفن همراه هستند.

7655