دلیل دعوت از کامیابی‌نیا به تیم ملی؛ کرونا به اردوی تیم اسکوچیچ رسید

دلیل دعوت از کامیابی‌نیا به تیم ملی؛ کرونا به اردوی تیم اسکوچیچ رسید

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم ملی به خبر مثبت شدن تست کرونای هافبک‌های تیم ملی واکنس نشان داد.

به گزارش فوتبالی، لیست تیم ملی ایران برای دو بازی برابر عراق و امارات دیروز اعلام شد که یکی از نکات مهم آن، قرار گرفتن نام چند بازیکن در لیست انتظار بود.

امروز یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد کمال کامیابی‌نیا که نامش در لیست انتظار قرار داشت، به اردو دعوت شده تا این شایعه مطرح شود که احتمالا تست یکی از هافبکهای تیم ملی مثبت شده که اسکوچیچ سراغ  هافبک دفاعی پرسپولیس رفته است.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار فوتبالی، درباره اینکه آیا دعوت از کامیابی‌نیا به خاطر مثبت شدن تست کرونای یکی از هافبکهای تیم ملی بوده، اظهار داشت:" در حال چاره‌اندیشی هستیم و دو یا سه بازیکن را به اردو دعوت خواهیم کرد چون با این روند ممکن است تست بازیکنی مثبت شود و مجبوریم چاره اندیشی کنیم!" 

در چنین شرایطی، دقایقی خبرگزاری تسنیم مدعی شده تست کرونای احمد نوراللهی مثبت شده و از طرف دیگر سردار آزمون هم مشکوک به کروناست!

به نظر می رسد کرونای اومیکرون به اردوی تیم ملی حمله کرده است!

گفتنی است، محمود رضا رضایی مدیر رسانه‌ای تیم ملی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از مثبت شدن تست کرونای احمد نوراللهی خبر داد و از صبح امروز هم اخباری در مورد ابتلای 6 بازیکن تیم ملی عراق در آستانه بازی بازی با ایران منتشر شده است. 

9697