تمجید مربیان بایرن‌مونیخ از ستاره جوان: جاه‌طلبی دیوانه‌واری دارد

تمجید مربیان بایرن‌مونیخ از ستاره جوان: جاه‌طلبی دیوانه‌واری دارد

پایگاه خبری فوتبالی - پل وانر آرزو دارد روزی مانند بازیکن محبوبش در بایرن مونیخ، جمال موسیالا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، پل وانر، بازیکن جوان آکادمی بایرن مونیخ در دیدار با گلادباخ تاریخ ساز شد و با حضورش در میدان، به جوانترین بازیکن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا بدل شد.

الکساندر موج، مربی زیر 17 ساله های بایرن، وانر را از 9 سالگی می شناسد و در سه سال گذشته مربیگری او را برعهده است. او اخیراً در مورد ویژگی های این مرد جوان مصحابه ای انجام داده و او را "بی رحمانه جاه طلب" توصیف کرده است: "او خانواده ای بسیار آرام دارد که هرگز به او برای فوتبالیستی حرفه ای شدن فشاری نیاورده اند. این همیشه تصمیم خود پل بود."

موج بیشتر از اینکه بخواهد در مورد ویژگی‌های فیزیکی یا مهارت‌های وانر صحبت کند، در مورد جاه‌ طلبی او هیجان‌زده است. مربی وانر را فردی توصیف می‌کند که همیشه به دنبال چالش‌های جدید است و خود را به سمت بهتر شدن سوق می‌دهد: "هر چه چالش سخت‌تر باشد، عملکرد او بهتر می شود. او واقعاً کسی است که توسط چالش ها رشد می‌کند و به آن ها نیاز دارد."

وانر همچنین برخی از جدیدترین علوم ورزشی را پذیرفته است تا مهارت های طبیعی خود را تقویت کند. او با هارتمن کار می کند تا راه هایی برای تحریک مغز و سیستم عصبی برای افزایش بازده فیزیکی بیابد. این یک روش کاملاً پذیرفته شده برای تمرین است که توسط بسیاری از بازیکنان آلمان در برزیل در سال 2014 مورد استفاده قرار گرفت و اخیراً به عنوان بخشی از برنامه در آکادمی جوانان DFB نیز اجرا شد.

هارتمن نیز زمانی که با وانر در سن 15 سالگی شروع به کار کرد، هم روحیه ورزش‌کاری و هم بلوغ او را ستود. او همچنین یاد آوری می کند که چگونه وانر در مورد مشکلاتی که داشت با او تماس می گرفت، چیزی که اغلب توسط ورزشکاران جوان نادیده گرفته می شود و این چیزی است که او را متمایز می کند: "من مجبور نبودم با او تماس بگیرم تا در مورد ریکاوری اش صحبت کنم. او با من تماس گرفت و می دانست که این کار درستی برای او است. این رفتار در آن سن قابل توجه است."

از جنبه عملی، قرارداد وانر با بایرن در تابستان امسال به پایان می رسد. او با موسیالا ایجنتی مشابهی دارد و به نظر می رسد بایرن تمام تلاش خود را می کند تا او را در مونیخ نگه دارد. پیش‌بینی می‌شود که اگر حسن و مسئولین مربوطه بتوانند همانند موسیالا مسیری برای ارتقای وانر به سمت حرفه‌ای‌ شدن ترسیم کنند، او قراردادش را تمدید خواهد کرد.

9404