دستبرد به خانه مهاجم رئال مادرید در حین بازی مقابل الچه

دستبرد به خانه مهاجم رئال مادرید در حین بازی مقابل الچه

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه روز خوبی برای کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید نبود.

به گزارش فوتبالی، بنزما در دقیقه 58 بازی رئال مادرید و الچه به علت مصدومیت از زمین خارج شد که نگرانی هایی در مورد مصدومیتش وجود دارد. در حقیقت بنزما قرار است که سه شنبه تست بدهد که گفته می شود که به  احتمال فراوان بازی یک چهارم نهایی کوپا دل ری میان رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو را از دست می دهد. البته بنزما در نیمه اول بازی رئال مادرید و الچه پنالتی خراب کرد که این اولین بار از زمان پیوستنش به رئال مادرید بود که پنالتی خراب می کند. بنزما هر 16 پنالتی قبلی خود را به گل تبدیل کرده بود.

اما روز بد بنزما زمانی تکمیل شد که در پایان بازی به خانه رفت و متوجه شد که سارقان به منزلش یورش برده اند. در حقیقت  سارقان از فرصت خالی بودن خانه بنزما و حضور این بازیکن در بازی مقابل الچه استفاده کردند تا از طریق حیاط وارد خانه لوکس و گرانقیمت وی در منطقه سن سباستین ریس در شهر مادرید شوند و وسایل قیمتی را بربایند.

البته این اولین باری نیست که بنزما با سرقت از خانه اش در مادرید مواجه می شود. کریم در فوریه 2019 در حین بازی ال کلاسیکو مقابل بارسلونا نیز با اتفاقی مشابه مواجه شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از اقلام به سرقت رفته از خانه مهاجم رئال مادرید منتشر نشده است.

4125