گلزنی طارمی برای پورتو برای چهارمین هفته متوالی

گلزنی طارمی برای پورتو برای چهارمین هفته متوالی

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای پورتو پنالتی گرفت و گلزنی کرد تا برای چهارمین هفته متوالی پایش به گلزنی باز شود.

به گزارش فوتبالی، طارمی در این فصل با 13 گل و هشت پاس گل روی 21 گل پورتو تاثیر مستقیم گذاشته و دومین بازیکن تاثیرگذار تیمش بوده است. در واقع فقط لوئیز دیاز با 16 گل و شش پاس گل (تاثیر مستقیم روی 22 گل) از او بالاتر بوده است.

طارمی در مقابل فامالیکائو به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد که پنالتی گرفت و خودش هم گل زد تا بدین ترتیب باعث شود تا تیمش با نتیجه سه بر صفر پیش بیافتد. البته فامالیکائو در دقایق پایانی یکی از گلها را جبران کرد تا بازی با نتیجه سه بر یک به اتمام برسد.اوتاویو و دیاز دیگر گلزنان پورتو در این بازی بودند. در حقیقت دیاز تنها بازیکنی است که در این فصل بیشتر از مهدی برای تیم پرتغالی گل زده است.

پورتو با این پیروزی اختلاف شش امتیازی خود را در صدر جدول تثبیت کرد و با خیال راحت از رقبا پیش افتاد. طارمی به علت حضور در تیم ملی ایران نمی تواند در بازی هفته آینده پورتو مقابل آروکا حضور داشته باشد هر چند که پورتویی ها با 53 امتیاز از 19 بازی به سمت قهرمانی لیگ می تازند.

4125