بایرن مونیخ به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند

بایرن مونیخ به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در یک دیدار خارج از خانه مقابل هرتابرلین با نتیجه 1-4 به پیروزی رسید تا فاصله‌اش با بروسیا دورتموند به 6 امتیاز برگردد. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته بیستم بوندس لیگا، دو تیم هرتابرلین و بایرن مونیخ از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه المپیااشتادیون به مصاف هم رفتند. شاگردان ناگلزمان در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آن‌ها در بوندس لیگا، یعنی بروسیا دورتموند موفق شده بود به پیروزی 2-3 مقابل هوفنهایم دست پیدا کند و فاصله را به 3 امتیاز کاهش داده بود و باواریایی‌های برای ایجاد حاشیه امنیت، باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدند. 

بازی مطابق میل بایرن مونیخ آغاز شد و آن‌ها در دقیقه 3 توسط کورنتین تولیسو به گل رسیدند، اما VAR جشن مهمان را خراب کرد تا بازی همچنان 0-0 باشد، اما تولیسو دست بردار نبود و در دقیقه 25 با پاس گل کینگزلی کومان گل اول را به ثمر رساند. در آخرین ثانیه‌های نیمه اول توماس مولر گل دوم را زد تا بایرن با پیروزی مطمئن 2-0 به رختکن برود. 

در نیمه دوم نیز بایرن حاکم مطلق توپ میدان بود و موفق شد در دقایق 75 و 79 توسط لروی سانه و سرژ گنبری گل‌های سوم و چهارم را به ثمر برساند تا تک گل یورگن اکلنکمپ بی ثمر باشد. 

4416