طرح ویژه سانتیاگو برنابئو و پیراهن بازیکنان رئال مادرید برای اسطوره فقید(عکس)

طرح ویژه سانتیاگو برنابئو و پیراهن بازیکنان رئال مادرید برای اسطوره فقید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته بیست و دوم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگو برنابئو به مصاف الچه رفت و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و مادریدی ها نتوانستند سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، اما این بازی با یاد و خاطره پاکو خنتو شروع شد. اسطوره رئال مادرید که به تازگی در سن 88 سالگی درگذشته است. ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای بزرگداشت او آماده شده و یک طرح ویژه و همچنین یک پیراهن بزرگ با شماره 11 به یاد او آماده شده بود.

از سوی دیگر در ابتدای بازی تمام بازیکنان رئال مادرید پیراهن شماره 11 به تن کرده بودند تا بدین ترتیب و یاد و خاطر پاکو خنتو را گرامی بدارند. خنتو بین سال های 1953 تا 1971 میلادی در رئال مادرید حضور داشته است و در جمع سپیدپوشان توپ زده است. او همچنین بین سال های 1955 تا 1969 در تیم ملی اسپانیا حضور داشته است و علاوه بر اینکه اسطوره رئال مادرید بوده، اسطوره تیم ملی اسپانیا و به طور کلی از اسطوره های فوتبالی کشور اسپانیا هم به حساب می آمده است.

مادریدی ها نتوانستند بازی مقابل الچه را با پیروزی به پایان ببرند اما توانستند بازی دو بر صفر باخته را با تساوی دو بر دو عوض کنند.

1470