تشکر کلوپ از ناجی لیورپول

تشکر کلوپ از ناجی لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول پس از کسب پیروزی 1-3 مقابل کریستال پالاس، از آلیسون بکر سنگربان برزیلی این تیم بابت سیوهای بی نظیرش تشکر کرد. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه دو تیم کریستال پالاس و لیورپول از چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان، قرمزهای بندر لیورپول توانستند با برد شیرین 1-3، فاصله خود خود را با منچسترسیتی صدرنشین به 9 امتیاز کاهش دهند. در این بازی آلیسون چندین بار با واکنش‌های بسیار خوبش اجازه نداد تا این پیروزی از چنگ لیورپول خارج شود. 

کلوپ پس از پایان بازی گفت: "بازی امروز خیلی عجیب بود. در 35 دقیقه ابتدایی عملکردی فوق العاده داشتیم، اما در ادامه تنبل شدیم. البته در ابتدای هفته در یک بازی خارج از خانه مقابل آرسنال بازی کرده بودیم و لازم نیست بگویم که چه قدر آن بازی فشرده بود. در نیمه دوم کنترل بازی را از دست دادیم. خط اول ما از بالا پرس می‌کرد و همین موضوع باعث فاصله افتادن میان دیگر خطوط شده بود. اما در 35 دقیقه ابتدایی کاملا بی نقص بودیم."

"آلیسون؟ از او بابت نجات دادن دروازه تشکر کردم و به من گفت که وظیفه‌اش است. داشتن چنین دروازه‌بان مطمئن و سطح بالایی در درون دروازه مایه آرامش است."

4416