دادرس: رای استیناف گل گهر عادلانه است/ طرف بازنده پرونده به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کند

دادرس: رای استیناف گل گهر عادلانه است/ طرف بازنده پرونده به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: واقعا مشخص نیست که چه رایی در خصوص پرونده گل گهر از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر می‌شود و این رای به نفع کدام طرف درگیر پرونده است اما ما رایی را صادر خواهیم کرد که عادلانه باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مهدی دادرس با اشاره به زمان اعلام رای کمیته استیناف درباره پرونده جنجالی گل‌گهر اظهار داشت: اینکه بخواهم بگویم چه زمانی رای نهایی صادر می‌شود هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

وی افزود: روز سه‌شنبه نشست شورای استیناف برگزار خواهد شد، اگرچه این نشست عادی است اما به طور حتم درباره پرونده گل‌گهر صحبت خواهد شد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: روزهای گذشته از نفراتی دیگر که درگیر پرونده گل‌گهر سیرجان بودند سوالاتی شد تا تحقیقات ما کامل شود.

دادرس تصریح کرد: واقعا مشخص نیست که چه رایی صادر می‌شود و این رای به نفع کدام طرف درگیر پرونده است، ما رایی را صادر خواهیم کرد که عادلانه باشد.

وی تاکید کرد: من با جرات می‌گویم هیچ فشاری روی کمیته استیناف نیست و در این مدت تهدید یا تحت فشار قرار نگرفته‌ایم.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: هر طرفی که در این پرونده شکست بخورد به طور حتم به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد و از نظر قانونی منعی برای انجام این کار نخواهد داشت و ما نیز جلوی آنها را برای این شکایت نخواهیم گرفت.

۴۱۵۴