فرار رئال مادرید از باخت خانگی با کامبکی دیگر

فرار رئال مادرید از باخت خانگی با کامبکی دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و الچه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا رئال مادرید در خانه متوقف شود.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه سویا هم در بازی اخیر خود متوقف شده است، رئال مادرید با این توقف، اختلاف امتیاز خود را با آن تیم حفظ کرد و بدین ترتیب تغییری از لحاظ اختلاف امتیازات در کورس صدرنشینی رقابت های لالیگا ایجاد نشد.

رئال مادرید در بازی مقابل الچه ابتدا با دو گل عقب افتاد و بدین ترتیب کار برایش سخت شد اما در نهایت توانست دو گل به ثمر برساند و بازی را به تساوی دو بر دو بکشاند. رئال مادرید در کوپا دل ری هم مقابل الچه کامبک زده بود و بازی را دو بر یک برده بود و اکنون در لالیگا هم دوباره این کار را تکرار کرد و البته این بار بازی را دو بر دو مساوی کرد چون دو گل خورده بود.

بنزما در نیمه اول این دیدار یک پنالتی را از دست داد و چند دقیقه بعد روی سانتر دقیق فیدل، لوکاس بویه گل اول الچه را زد. در نیمه دوم هم پره میا در دقیقه 74 گل دوم الچه را به ثمر رساند. پس از آن بود که رئال مادرید به خودش آمد و توسط مودریچ روی یک پنالتی و همچنین با ضربه سر میلیتائو توانست بازی را دو بر دو مساوی کند.

خلاصه بازی رئال مادرید - الچه

1470