غیبت رونالدو در تیم منتخب یکی از بهترین هافبک‌های دهه اخیر

غیبت رونالدو در تیم منتخب یکی از بهترین هافبک‌های دهه اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی تیم منتخب 5 نفره‌اش را منتشر کرد که در آن، اثری از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد نبود و در عوض یک ستاره پرتغالی دیگر در ترکیب قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، کوین دی بروین یکی از بهترین و موثرترین هافبک‌های 10 سال گذشته در دنیای فوتبال است. همیشه پپ گواردیولا به او ایمان داشته و یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های سیتی در چند سال اخیر است. 

به نقل از مارکا، ستاره سابق وولفسبورگ در گفت و گویی با ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد، به انتخاب تیم پنج نفره‌اش پرداخت. این تیم باید از بازیکنان کنونی دنیای فوتبال تشکیل می‌شد و جایی برای اسطوره‌ها و فوتبالیست‌های سابق نبود. در این تیم لازم نبود از دروازه‌بان استفاده شود و د‌ی‌ بروین هم چنین کاری انجام داد. 

ترکیب 5 نفره منتخب کوین دی بروین به شرح زیر می‌باشد؛

ویرجیل فن دایک (لیورپول) - لیونل مسی (پاریسن ژرمن)، انگولو کانته (چلسی)، برناردو سیلوا (منچسترسیتی و نیمار جونیور (پاریسن ژرمن)

در حالی که دی بروین می‌توانست تیمش را بدون گلر انتخاب کند، اما دوباره نامی از کریستیانو رونالدو برنده پنج توپ طلا نبود. همچنین هافبک سیتی روبرت لواندوفسکی، ماشین گلزنی لهستانی بایرن مونیخ را هم در ترکیب خود قرار نداد. 

4416