صالحی: طی چند روز آینده درباره پرونده مهاجم گل‌گهر به جمع‌بندی می‌رسیم

صالحی: طی چند روز آینده درباره پرونده مهاجم گل‌گهر به جمع‌بندی می‌رسیم

پایگاه خبری فوتبالی- رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به صحبت های، رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، پاشایی امروز در یک گفت و گوی تلویزیونی در مورد ماجرای بازیکن گابنی تیم گل گهر سیرجان گفته بود: "ما یک بحث فنی را انجام دادیم. هر سوال و ابهامی داشتند و هر ادله‌ای خواستند استخراج کردیم و تحویلشان دادیم. فدراسیون فوتبال بر اساس آنچه که خدمتشان دادیم می‌تواند تصمیم گیری کند. اینکه اعلام نمی‌کنند برای من تعجب برانگیز است. حتما باید پاسخگوی افکار عمومی باشند."

علیرضا صالحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در واکنش به صحبتهای معاون اجتماعی پلیس فتا اظهار داشت: "بحث زمان صدور رای در این میان مطرح نیست. نمی‌دانم مجری چه سوالی از آقای پاشایی پرسیده اما ایشان به درستی جواب داده‌اند. ایشان مسئول پاسخگویی در خصوص این پرونده نیستند. کمیته انضباطی درخواست رسیدگی به ایمیل‌ها را داشته اند و پلیس فتا هم بررسی کرده و نظر کارشناسی را ارائه داده است."

وی ادامه داد: "کمیته انضباطی هم تکلیف پرونده را در کمیته خودش مشخص کرده و روال قانونی، طی و رای ابلاغ شده است. بعد از ارجاع پرونده به کمیته استیناف سریعا با حضور نمایندگان باشگاه‌ها تشکیل جلسه و یکسری تحقیقات جدید را انجام دادیم." 

صالحی در مورد ادعای معاونان حقوقی باشگاه استقلال و پیکان که گل گهر مستندات جدیدی ارائه نکرد، بیان کرد: "بحث مدارک جدید و قدیم مطرح نیست. باشگاه گل گهر حق داشت در مرحله تجدید نظر هم پیگیر رسیدگی به پرونده شود. شاید به زعم آنها مورد جدیدی مطرح نشده اما سوالاتی که ما می پرسیم دریچه‌های جدیدی را باز می کند و منشا سوالات بعدی ما شد که یکشنبه هفته گذشته جلسه ای را به صورت ویدیو کنفرانس با رییس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون داشتیم و سوالاتی که ایجاد شده بود را از او پرسیدیم"

صالحی در مورد زمان اعلام رای گفت: "می شود گفت پرونده در وضعیت معد صدور حکم است اما اعضای کمیته استیناف باید طی چند روز آینده به جمع‌بندی برسند."

رییس کمیته استیناف در مورد گمانه‌زنی‌های مطرح شده در مورد صدور نهایی رای بازیکن گابنی اظهار داشت: "ما یک رای داریم که کمیته انضباطی می‌گوید گل گهر بازنده هر سه مسابقه است و نسبت به این حکم اعتراض شده و سرنوشت این پرونده در کمیته استیناف رقم می‌خورد و فقط اعضای کمیته استیناف تصمیم می‌گیرند و به گمانه‌زنی‌ها و برداشت‌هایی که صورت می‌گیرد توجهی نداریم."

9697