اتفاق عجیب در برزیل: حمله هوادار با چاقو به بازیکن حریف

اتفاق عجیب در برزیل: حمله هوادار با چاقو به بازیکن حریف

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی نیمه نهایی مسابقات "کوپینیا" (مسابقات رده های پایه در بزیل) میان تیم های جوانان سائوپائولو و پالمیراس اتفاقی جنجالی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از هواداران سائوپائولو در این بازی با چاقو به دستش وارد زمین شد و سعی کرد که به بازیکن حریف با چاقو ضربه بزند. بازی دقایقی متوقف شد تا پس از وقفه ای کوتاه مدت از سر گرفته شود.

حمله با چاقو در لیگ برزیل

ویدیوی این صحنه در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده است و فوتبال برزیل را به شوک فرو برده است. سائوپائولو و پالمیراس در نیمه نهایی مسابقات کوپینیا به مصاف هم رفتند که در این بازی یکی از هواداران وارد زمین شد و می خواست با چاقو به بازیکن پالمیراس صدمه بزند.

در این بازی پالمیراس به پیروزی رسید و به لطف گل دقیقه پنج به فینال رسید که به نظر می رسد که همین مسئله هواداران تیم حریف را عصبانی کرده است که یکی از آنها نتوانست جلوی خودش را بگیرد و با چاقو سعی کرد به بازیکن حریف ضربه بزند. خوشبختانه این اتفاق بدون درگیری فیزیکی به اتمام رسید اما داور بازی این چاقو را ضبط کرد و آن را به دست ماموران پلیس داد. البته در نهایت هوادار خاطی نیز توسط ماموران امنیتی ورزشگاه بازداشت شد.

4125