حمایت جانانه بهترین بازیکن رئال مادرید از مسی

حمایت جانانه بهترین بازیکن رئال مادرید از مسی

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید مصاحبه ای با تله فوت داشت و در مورد تقابل با پی اس جی صحبت کرد و البته به تمجید از لیونل مسی ستاره آرژانتینی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، بنزما در حمایت از مهاجم سابق بارسلونا گفت:"مسی زمان کمی است که به پی اس جی آمده و به هماهنگی نیاز دارد. گلهای زیادی به ثمر نرساند اما کافی است که به کارهایش درون زمین نگاه کنید. نمی توان از چنین بازیکنی انتقاد کرد. کسی که از مسی انتقاد کند، هیچ چیز از فوتبال نمی فهمد."

مهاجم رئال مادرید در مورد قرار گرفتنش در رتبه چهارم در رده بندی توپ طلا صحبت کرد:"چهارم شدن با دوم شدن، سوم شدن یا سی ام شدن فرقی ندارد. مهم این است که برنده شوی. گاهی جامها و گلها مهم هستند. از نظر من توپ طلا برای بازیکنی است که در تیمش می درخشد، در لحظات مشکل گل می زند و به قهرمانی تیمش کمک می کند. بردن توپ طلا در سال 2022؟ چرا که نه. می توانیم آن را به عنوان یک هدف تعیین کنیم اما تلاش خود را  می کنم تا بهتر شوم و سعی می کنم تا بهتر از سال گذشته باشم."

بنزما در مورد کریستیانو رونالدو هم تیمی سابقش در رئال مادرید هم صحبت کرد:" درس های زیادی از رونالدو گرفتم و به همین خاطر برای زمان جدایی او آماده هستم. وقتی بازوبند کاپیتانی را می بندم، تلاش می کنم که یک الگو باشم و این برای من خیلی مهم است."

4125