برنامه لورکوزن برای آزمون؛ زوج جدید شیک

برنامه لورکوزن برای آزمون؛ زوج جدید شیک

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، خرید جدید این تیم را گزینه جانشینی پاتریک شیک در تیم آلمانی نمی‌داند.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون در حالی از ابتدای فصل آینده پیراهن لورکوزن را بر تن خواهد کرد که گفته می‌شود او جانشین پاتریک شیک در این تیم خواهد شد. مهاجمی که گفته می‌شود قرار است به دورتموند برود.

سیمون رولفس مدیر ورزش باشگاه لورکوزن در تازه‌ترین مصاحبه‌اش درباره اینکه قرار است آزمون جای شیک را در این تیم بگیرد گفته است:" شیک پیش از این گفته بود که از شرایطش در لورکوزن راضی است و با توجه به قراردادی که با باشگاه دارد( قرارداد این بازیکن با لورکوزن، تا سال 2025 است)، به جدایی از تیم فکر نمی‌کند. اینکه می‌گویند آزمون قرار است جای شیک را بگیرد، به هیچ وجه صحت ندارد و سردار می‌تواند زوج خوبی برای شیک یا سایر مهاجمان تیم شود."

مدیر ورزش لورکوزن چند کلمه‌ای هم درباره امضای قرارداد با آزمون صحبت کرده و گفته است:" ما بازیکنان خوبی داریم اما در بعضی پست‌ها دوست داریم بهتر شویم و به همین دلیل، جذب آزمون، اتفاق خوبی برای لورکوزن محسوب می‌شود."

درباره شیک بد نیست به این نکته اشاره کنیم که مهاجم لورکوزن با 18 گل زده، بعد از روبرت لواندوفسکی، دومین گلزن برتر بوندس‌لیگا محسوب می‌شود.

1984