۵ بعلاوه یک شکست برای تیمی که داعیه قهرمانی در سر دارد!

۵ بعلاوه یک شکست برای تیمی که داعیه قهرمانی در سر دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- تیمی که با صرف هزینه‌های گزاف و استخدام ستاره‌های فراوان مدعی کسب عنوان قهرمانی است، به طور متوسط از هر ۵ بازی یک بار می‌بازد که این آماری عجیب است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، نیم فصل دوم لیگ برتر با یک شگفتی آغاز شد. تیم سپاهان در حالی که با زودهنگام‌ترین گل فصل ابتدا از میزبانش مس رفسنجان پیش افتاده بود، در نهایت متحمل شکستی سنگین شد تا نه تنها شاگردان محمد ربیعی نتیجه بازی در نیم فصل اول را جبران کرده باشند، بلکه با خلق یک شگفتی بزرگ تا حدودی سپاهان را هم از کورس قهرمانی خارج نمایند.
این پنجمین شکستی بود که به نام سپاهان در جدول ثبت شد و باتوجه به دیگر شکست این تیم مقابل گل گهر با نتیجه ۴ بر ۲ که با حکم کمیته انضباطی به پیروزی ۳ بر صفر تبدیل شد، ششمین شکست آنها در زمین مسابقه به حساب می‌آمد که این آمار برای تیمی که خود را مدعی عنوان قهرمانی می‌داند به هیچ وجه آمار جالبی نیست.

در حالی مقابل نام سپاهان در ستون شکست عدد ۵ ثبت شده است که این تیم ۱۶ بار در مسابقات به میدان رفته که این آمار نشان می‌دهد به طور تقریبی شاگردان نوید کیا از هر ۵ باری که به میدان رفته‌اند یک بار متحمل شکست شده‌اند و اگر نبود حکم انضباطی دیدار مقابل گل گهر هم اکنون با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول بوده و تاحدود بسیار زیادی شانس قهرمانی را از دست می‌دادند.

شاگردان نوید کیا ۲ بار در خانه و ۳ بار خارج از خانه طعم شکست را چشیده‌اند و در بین تیم‌های نیمه بالای جدول همراه با فولاد پر شکست ترین تیم‌ها به حساب می‌آیند. آنها در حال حاضر با ۲۹ امتیاز به عنوان تیم سوم در فاصله ۶ امتیازی با صدر جدول قرار دارند.

نوید کیا که روز گذشته با اعلام مدیرعامل سپاهان همچنان سرمربی سپاهان خواهد ماند، این فرصت را دارد تا با استفاده از تعطیلات نیم فصل به بازسازی تیم خود پرداخته با مرتفع کردن نقاط ضعف سپاهان این تیم را به کورس قهرمانی بازگرداند. طلایی پوشان در هفته هفدهم میزبان نفت مسجد سلیمان هستند که البته زمان این بازی مشخص نشده است.

6641