لیورپول به دنبال ربودن پدیده 19 ساله از مسیر رئال مادرید

لیورپول به دنبال ربودن پدیده 19 ساله از مسیر رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاروالیو هافبک پرتغالی - انگلیسی در فصل 22-2021 در فولام در لیگ دسته دوی انگلیس خوش درخشیده و نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، هافبک 19 ساله از نظر سبک بازی با ژائو فلیکس مقایسه می شود که در این فصل در لیگ دسته دو انگلیس زیر نظر مارکو سیلوا درخشیده است. این بازیکن تا تابستان اینده با فولام قرارداد دارد و بعد از آن می تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. در ابتدا رئال مادرید به عنوان مشتری وی اسم برده می شد و حالا گفته می شود که یکی از غول های لیگ انگلیس به دنبال جذب این بازیکن است.

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که لیورپول ماه هاست که شرایط جذب فابیو کاروالیو را دنبال می کند. این بازیکن در این فصل در فولام هشت گل و دو پاس گل داشته و احتمال جدایی اش در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد. البته لیورپول هنوز  هیچ پیشنهاد رسمی ارائه نداده است. وکالت کاروالیو به عهده ژرژ مندس وکیل سرشناس پرتغالی است که فولام بدش نمی آید که این بازیکن را در زمستان بفروشد تا در تابستان رایگان از دستش ندهد. فابیو در این فصل در پانزده تا از هجده بازی فصل فیکس بوده و نمایش خوبی داشته است.

4125