آذرباد: شکست سپاهان نشان داد شخصیت بالایی داریم/ آمار خوبی داشتم ولی این مرا راضی نمی‌کند

آذرباد: شکست سپاهان نشان داد شخصیت بالایی داریم/ آمار خوبی داشتم ولی این مرا راضی نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، شکست دادن تیم پرقدرتی مثل سپاهان نشان داده است که مس شخصیت تیمی بالایی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محسن آذرباد درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان گفت: هدف ما چیزی جز گرفتن سه امتیاز نبود و البته باید گفت که برابر حریفی بزرگ و قوی بازی می‌کردیم. کادر فنی نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی برای ما آنالیز کرده بود و خدا را شکر با وجود گلی که در ثانیه‌های ابتدایی خوردیم، به بازی برگشتیم و برد مهمی را به دست آوردیم. شکست دادن سپاهان نشان داد شخصیت بالایی داریم و این برد قطعاً انگیزه و روحیه تیم را بالا خواهد برد.
وی در مورد گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: گل زدن همیشه لذت‌بخش است و اگر گل قشنگ باشد لذتش بیشتر است. این دومین گل من در این فصل بود. چهار پاس گل هم داده و یک پنالتی گرفته‌ام. فکر می‌کنم آمار خوبی داشتم، ولی این مرا راضی نمی‌کند و دوست دارم برای تیمم بازیکن تأثیرگذارتری باشم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به شانس تیمش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: رقابت بین همه تیم‌ها سخت است و از حالا چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم در پایان فصل یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

6641