صحبت‌های رانگنیک پس از دومین پیروزی متوالی شیاطین سرخ

صحبت‌های رانگنیک پس از دومین پیروزی متوالی شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد از اینکه تیمش با کسب دو پیروزی متوالی راهی تعطیلات ملی خواهد شد، بسیار خرسند است. 

به گزارش فوتبالی، عصر شنبه دو تیم منچستریونایتد و وستهام از چهارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند که در پایان شیاطین سرخ در دقیقه 90+3 توسط مارکوس رشفورد به گل رسیدند و با حساب یک بر صفر پیروز شدند. شاگردان رانگنیک هفته گذشته نیز مقابل برنتفورد با نتیجه سه بر یک، از میدان سربلند بیرون آمدند. 

به نقل از میرور، رانگنیک در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس گفت: "برد بسیار مهمی بود. ما اهداف والایی در باشگاه داریم. روز جمعه به مصاف میدلزبورو و سپس در یک دیدار خارج از خانه مهمان برنلی خواهیم بود. تمامی این بازی‌ها برای ما چالش محسوب می‌شوند و باید در بالاترین سطح آمادگی خودمان باشیم. بازی فیزیکی در انتظارمان خواهد بود، اما فکر می‌کنم که تیمم دارد قدم‌های بزرگی در مسیر پیشرفت بر می‌دارد."

"می‌دانید، گل زدن مقابل منچستریونایتد اصلا کار آسانی نیست. از طرز دفاع و ضد حملات تیم بسیار راضی هستم. توپ را از وستهام گرفتیم و بازی خودمان را ارائه دادیم. من دوست داشتم با روحیه خوب به سراغ بازی‌های ملی برویم و حالا دو برد متوالی کسب کردیم."

4416