دیسلایک روز؛ امیری و توجیه عجیب انتقاد از کی‌روش

دیسلایک روز؛ امیری و توجیه عجیب انتقاد از کی‌روش

پایگاه خبری فوتبالی- چرا وحید امیری در پایان بازی پرسپولیس- فولاد موضع خود را درباره کارلوس کی‌روش تغییر داد؟

به گزارش فوتبالی، صحبت‌های وحید امیری در برنامه اینترنتی فوتبال 11 در مورد سرمربی سابق تیم ملی حواشی زیادی را به وجود آورد و بسیاری از طرفداران کارلوس کی‌روش در فضای مجازی از بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس انتقاد کردند.

 وحید در برنامه فوتبال 11 اعلام کرد که در جریان بازی با قطر در مرحله انتخابی جام جهانی، به خاطر خطا در میانه میدان در لحظات پایانی بازی مورد سرزنش و بی‌احترامی سرمربی پرتغالی قرار گرفته است.

امیری، البته دیشب و در میکسدزون ورزشگاه آزادی اعلام کرد از حرفهای او برداشت اشتباهی صورت گرفته و فوتبال ایران مدیون کی‌روش است.

 بدون تردید توجه کارلوس کی‌روش به کوچکترین اتفاق هر مسابقه، پوئن مثبتی درباره مربی پرتغالی است و همه می‌دانند که او چه توجه ویژه‌ای به جزئیات داشته است. جالب اینکه خود امیری هم گفته به خاطر خطای او روی بازیکن قطری بود که باعث شد در لحظات پایانی بازی، قطری‌ها توپ روی دروازه ایران بریزند و از بازیکنی مثل امیری عجیب است که بابت انتقاد کی‌روش از او به خاطر آن اتفاق ناراحت شود.

در اینکه لحن و ادبیات کی‌روش در برخی اوقات، منتقدان زیادی داشته جای شکی وجود ندارد اما خود امیری هم به این موضوع اشاره داشته که فوتبال ایران مدیون مربی پرتغالی بوده و نمی‌توان به خاطر یک اتفاق، از مربی‌ای که برای اولین بار امیری را به تیم ملی دعوت کرد، خرده گرفت.

نکته عجیب دیگر اینکه امیری در این ماجرا، رسانه‌ها را هم مقصر دانسته است:" من گفته بودم آقای کی‌روش بعد از یک خطا به من حرفی زد، این فنی است و بحثی نیست که دوستان تیتر کردند که کی‌روش به من بد و بیراه گفته است. من دوست دارم اصحاب رسانه پیگیر این قضیه نشوند. خیلی از دوستان خبرنگار این تیترها را زده‌اند و واقعیت من خودم ناراحت می‌شوم که کسانی که در فوتبال هستند برای جلب توجه تیترهایی می‌زنند وگرنه هدف من یا کسانی که به برنامه ای می‌روند این است که حرف جدیدی بزنند. ما هم با صداقت کامل رفتیم. امیدوارم کسانی که برداشت بدی از صحبت های من دارند تجدید نظر کنند"

اینکه رسانه‌ها به خاطر بازتاب صحبتهای امیری – که خوشبختانه ویدیوی آن موجود است – بدون هیچ کم و کاستی، مقصر شناخته شده‌اند، اتفاقی است که در فوتبال ایران، کاملا طبیعی محسوب می‌شود منتهی از فوتبالیستی مثل وحید امیری این انتظار نمی‌رفت که او هم در بولد شدن صحبتهایش، رسانه‌ها را مقصر بداند.

7655