در پی حضور صالحی‌امیری در اردوی آزادکاران؛ صلحی به سود کشتی، به کام ورزش؟

در پی حضور صالحی‌امیری در اردوی آزادکاران؛ صلحی به سود کشتی، به کام ورزش؟

پایگاه خبری فوتبالی- توجه و حساسیت مردم روی نتایج کشتی و موفقیت تیم‌های ملی در مسابقات جهانی اسلو بار دیگر اثبات کرد که کشتی بی‌اغراق ورزش اول کشور است، ورزشی که در صورت داشتن فضایی آرام، بهتر هم نتیجه خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اخیرا علیرضا دبیر بر سر مسائل بودجه‌ای و همچنین حاشیه‌های پیرامون کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، در مقاطعی هم با حمید سجادی و هم سیدرضا صالحی‌امیری دچار چالش شده است.
چالش‌هایی که هرچند برای پیشبرد اهداف کشتی است و وقتی قرار است کارهای بزرگ انجام شود، اجتناب‌ناپذیر است، اما ادامه آن می‌تواند به ورزش اول کشور آسیب وارد کند.

در همین راستا روز گذشته سیدرضا صالحی‌امیری بعد از بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی،  راهی خانه کشتی شد و علاوه بر صحبتی که با رئیس فدراسیون کشتی داشت و به نوعی رفع کدورت با علیرضا دبیر بود، درخصوص وضعیت آزادکاران اعزامی به آمریکا گزارش پژمان درستکار را شنید.

قطعا این دیدار و بازدید برای هر دو طرف می‌تواند آرامش خیال به همراه داشته باشد. هم اینکه کشتی حمایت کمیته ملی المپیک را خواهد داشت و هم کمیته ملی المپیک در آستانه برگزاری انتخابات 17 اسفند با چالشی از سوی کشتی مواجه نخواهد شد.

برگزاری انتخابات که صالحی‌امیری بارها تاکید کرده که مُصر به برگزاری آن در موعد مقرر است، به خودی خود حاشیه‌های زیادی را در پیرامون ورزش ایران ایجاد می‌کند و طبیعتا اگر فضای فدراسیون‌ها در این مدت آرام باشد، این به برگزاری کم‌حاشیه‌تر انتخابات هم کمک می‌کند.

ضمن اینکه ورزش ایران باور دارد که کشتی، ورزش ملی و اول کشور است. مسابقات جهانی اسلو و میزان علاقمندی مردم به نتایج گوش‌شکسته‌ها در رویداد جهانی بار دیگر نشان داد که چقدر کشتی و پیروزی‌هایش می‌تواند حال مردم را خوب کند.

صلح کشتی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، قطعا اول به سود کشتی و بعد هم به سود کل ورزش ایران است، ورزشی که همیشه در مسابقات مختلف چشم به مدال‌های رنگارنگ کشتی‌گیران دارد.

هرچه آرامش بیشتری بر فدراسیون و فضای کشتی حاکم باشد، قطعا این به سود ورزش ملی ایران است. رشته‌ای که در سال 2022 هم فرصت خوشحال کردن مردم را در دو رویداد مهم بازی‌های آسیایی و جهانی در اختیار دارد.

6641