محاکمه عزت‌اللهی در فضای مجازی؛ به دنبال محبوبیت مثل شجاع

محاکمه عزت‌اللهی در فضای مجازی؛ به دنبال محبوبیت مثل شجاع

پایگاه خبری فوتبالی- اولین اظهارنظر سعید عزت‌اللهی بعد از پیوستن به الغرافه، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، سعید عزت‌اللهی تصمیم گرفت وایله و سوپرلیگ دانمارک را به مقصد لیگ ستارگان قطر ترک کند تا به صورت قرضی، زیر نظر آندره‌آ استراماچونی به فوتبالش ادامه دهد.

هافبک تیم ملی در مصاحبه خود با نشریه الوطن  قطر، حرفهایی زد که از چشم کاربران فضای مجازی دور نماند:"خوشحالم به تیم بزرگ الغرافه پیوستم و می‌دانم این تیم یک باشگاه قدیمی و ریشه‌دار است. وقتی در سن کودکی بودم بازی‌های این تیم را تماشا و بازیکنان ایرانی که در این باشگاه قطری بازی می کردند را دنبال می کردم. این بدان معناست که پیوستن به این تیم افتخار بزرگی است و امیدوارم به اهدافم با الغرافه برسم."

اظهارنظر عجیب عزت‌اللهی درباره پیگیری بازیهای الغرافه از دوران کودکی، چیزی نیست که به سادگی بتوان به راحتی از کنار آن گذشت و هافبک تیم ملی به خاطر این صحبت، در فضای مجازی مورد نقد قرار گرفته که چرا برای محبوب شدن در بین هواداران تیم جدیدش، چنین حرفی زده است.

برخی هم صحبتهای او بعد از پیوستن به الغرافه را با حرکت شجاع خلیل‌زاده بعد از انتقال به الریان مقایسه کرده‌اند که لوگوی تیم جدیدش را بوسید و باعث شد هواداران پرسپولیس شدیدا علیه او موضع بگیرند.

1984