آزمون و تصمیم منطقی برای آینده‌اش

آزمون و تصمیم منطقی برای آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی- چرا تصمیم سردار آزمون در انتخاب بایرلورکوزن به عنوان تیم جدیدش، تصمیمی منطقی بوده است؟

به گزارش فوتبالی، سردار که طی یکماه گذشته به تیمهای مختلفی لینک شده بود، نهایتا با لورکوزن قرارداد امضا کرد تا از فصل آینده در بوندس‌لیگا توپ بزند.

اگر فرض بگیریم که خبر پیشنهاد یوونتوس به مهاجم ایرانی زنیت صحت داشته باشد، طبیعتا پیوستن او به این تیم ایتالیایی، به مراتب جذابتر از حضور او در بوندس‌لیگا بود منتهی سردار تصمیم گرفت تیمی را انتخاب کند که از یکطرف، سبک بازی‌اش به استایل فوتبالی او بخورد و از طرف دیگر، خیال او بابت حضور در ترکیب اصلی تا حد زیادی راحت باشد چرا که اگر آزمون به یوونتوس می‌رفت، ممکن بود شانس زیادی برای حضور در میدان به عنوان یکی از نفرات اصلی نداشته باشد.

نکته قابل توجه دیگر، زمان پیوستن آزمون به لورکوزن است و او از ابتدای فصل آینده برای تیم جدیدش بازی خواهد کرد. به نظر می‌رسد آزمون تصمیم گرفته در سال منتهی به جام جهانی، در زنیت بماند و با آمادگی کامل برای آن تورنمنت آماده شود ضمن اینکه اگر او در زمستان راهی لورکوزن می‌شد، فرصت زیادی برای آشنایی با فضای تیم جدیدش پیدا نمی‌کرد ولی حالا این فرصت را دارد که قبل از شروع رقابتهای فصل آینده بوندس‌لیگا، آماده بازی در این لیگ شود.

1984