ضربه شدیدی که سپاهان خورد/ جا ماندن تیم مدعی از استقلال و پرسپولیس

ضربه شدیدی که سپاهان خورد/ جا ماندن تیم مدعی از استقلال و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- با شکست سنگینی که سپاهان مقابل مس رفسنجان متقبل شد، به شکلی رسمی بین استقلال و پرسپولیس با نزدیک ترین تعقیب کنندگانشان در جدول فاصله‌ای محسوس ایجاد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، در اولین روز از نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر گرچه تنها دو بازی برگزار شد، اما همین دو بازی پیام مهمی داشت و مشخص شد استقلال و پرسپولیس که فاصله مناسبی با تعقیب کنندگان خود گرفته‌اند، آغازگر رسمی رقابتی داغ برای قهرمانی هستند.
در اولین روز از نیم فصل دوم سپاهان باخت و پرسپولیس برد تا فاصله امتیازی آنها به عدد ۶ برسد و حالا استقلال این فرصت را دارد تا در صورت پیروزی برابر هوادار ضمن اینکه فاصله‌اش با پرسپولیس را مثل قبل به عدد ۳ رسانده، با سپاهان فاصله‌ای به اندازه ۹ امتیاز ایجاد کند تا حاشیه امنیت مناسبی در بالای جدول پیدا کند.

شکست سپاهان باعث شد بین کورس اول و دوم جدول فاصله نسبتاً زیادی ایجاد شده و با توجه به اینکه لیگ برتر رسماً وارد نیم فصل دوم شد، باید گفت جبران این فاصله دشوارتر از قبل شده است.

استقلال و پرسپولیس با حداقل فاصله‌ای ۶ امتیازی نیم فصل دوم را آغاز کردند و از حاشیه امنیت خوبی در بالای جدول برخوردار شده‌اند تا در نیم فصل دوم شاهد رقابتی داغ و نزدیک بین سرخابی‌های پایتخت بر سر کسب عنوان قهرمانی باشیم.

در حال حاضر استقلال با ۳۵ امتیاز از ۱۵ بازی و تفاضل گل ۱۹ در صدر و پرسپولیس با ۳۵ امتیاز از ۱۶ بازی و تفاضل گل ۱۲ در رده دوم جدول قرار دارند و این در حالی است که سپاهان تیم سوم جدول تنها ۲۹ امتیاز به دست آورده است.

6641