بوندسلیگا: منتظر رقابت آزمون با شیک و آلاریو باشید (عکس)

بوندسلیگا: منتظر رقابت آزمون با شیک و آلاریو باشید (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سایت رسمی بوندسلیگا به تمجید از ستاره ایرانی جدید بایرلورکوزن پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه بعد از درخشش در لیگ روسیه در نهایت شب گذشته تصمیم بزرگی گرفت و در نهایت بعد از 8 سال حضور در این لیگ راهی بوندسلیگا شد.

بایرلورکوزن یکی از مشتریان اصلی آزمون از تابستان گذشته بود که این بازیکن ملی پوش ایرانی پیشنهاد باشگاه آلمانی را قبول کرد و قراردادی 5 ساله امضا کرد. آزمون قرار است از تابستان وقتی قراردادش با زنیت به اتمام می رسد برای لورکوزن به میدان برود.

سایت رسمی بوندسلیگا امروز با انتشار خبری نوشت: سردار آزمون مهاجم ایرانی به لورکوزن پیوست و باید در تابستان منتظر گل ها و پاس های این ستاره با پیراهن لورکوزن باشید.

آزمون باید در خط حمله لورکوزن با پاتریک شیک و لوکاس آلاریو رقابت کند. او علاوه بر اینکه جوان ترین بازیکن ایرانی است که در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده ، با 6 گل رکورددار بیشترین گل زده در این رقابت ها نیز هست.

آزمون دوران حرفه ای خود را به طور کامل در لیگ برتر روسیه با دو دوره در روبین کازان و روستوف قبل از انتقالش به زنیت در سال 2019 گذرانده است.

در سن پترزبورگ، او 62 بار در 104 بازی در تمام مسابقات موفق به گلزنی شده است. ستاره ایرانی به عنوان بهترین بازیکن سال روسیه در سال 2021 انتخاب شد و آمار گلزنی چشمگیر او در این فصل نیز ادامه داشت و در 21 بازی 10 گل به ثمر رساند.

6641