اکیپ فرانسه: آزمون شفاهی با لیون به توافق رسیده بود/ همه منتظر سردار بودند!

اکیپ فرانسه: آزمون شفاهی با لیون به توافق رسیده بود/ همه منتظر سردار بودند!

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه معتبر فرانسوی به سرخوردگی باشگاه المپیک لیون بعد از انتقال سردار آزمون به باشگاه لورکوزن آلمان اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه بعد از توافق پنج ساله با باشگاه بایرلورکوزن آلمان، با عقد قراردادی حضورش در این تیم را از فصل بعد تضمین کرد.
این در حالی است که در ماه‌های اخیر خبرهای زیادی از علاقه باشگاه‌های لیون فرانسه و یوونتوس ایتالیا به جذب آزمون مطرح شده بود. حتی خبرنگاران سرشناس نقل و انتقالات فوتبال دنیا مدعی بودند آزمون با باشگاه لیون به توافق رسیده و از فصل آینده راهی این لیگ یک فرانسه می‌شود.

نشریه اکیپ فرانسه بعد از انتقال آزمون به لورکوزن، از دست دادن این مهاجم ایرانی را یک ضربه برای «پیتر بوس» سرمربی هلندی لیون توصیف کرد که در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل منتظر سردار بود.

این نشریه نوشت: «همه در المپیک لیون و پیتر بوس در راس آن، این جمعه هنوز به آمدن سردار آزمون در زمستان اعتقاد داشتند. مهاجم ایرانی زنیت سنت پترزبورگ که اولویت این مربی هلندی بوده و تابستان گذشته هم به لیون نزدیک بود، در پایان سال گذشته (۲۰۲۱) تماس خود را با سران لیون از سر گرفت.»

اکیپ همچنین معتقد است که آزمون با لیون به توافقاتی هم دست یافته بود: «در یک جلسه ویدئو کنفرانس، آزمون حتی به صورت شفاهی با آنها به توافق رسید که در ژانویه قراردادی به مدت چهار سال و نیم امضا کنند. المپیک لیون سپس هر کاری که ممکن بود برای متقاعد کردن زنیت انجام داد و تا ۶ میلیون یورو (شامل پاداش) برای خرید ۶ ماه آخر قرارداد این بازیکن ایرانی (۲۷ ساله) پیشنهاد داد.»

این نشریه در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شد خانواده آزمون این شنبه به «وینسنت پونسوت» مدیر کل لیون درباره تصمیم این مهاجم هشدار داد و هر گونه امید برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیون را از بین برد.

6641