عکس؛ تیپ خاصی که رونالدو پیش از ورود به ورزشگاه اولدترافورد زده بود

عکس؛ تیپ خاصی که رونالدو پیش از ورود به ورزشگاه اولدترافورد زده بود

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام رفت و در این بازی خانگی که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شد، موفق شد با نتیجه یک بر صفر وستهام را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در این بازی در ترکیب ثابت شیاطین سرخ حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد و روی صحنه گل هم اثر گذار بود و پس از پیروزی منچستر یونایتد مثل سایر بازیکن ها به خوشحالی پرداخت.

اما تصاویری از تیپ خاص رونالدو پیش از شروع بازی و هنگام ورود به ورزشگاه در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. رونالدو تمام چیز هایی که پوشیده است، لوگوی منچستر یونایتد را دارد و در واقع متعلق به باشگاه است. کریستیانو رونالدو به طور معمول پیش از ورود به ورزشگاه برای بازی یا گرمکن می‌پوشد و یا اینکه با تیپ رسمی و کت و شلوار وارد می شود اما این بار او تیپ راحت تری زده بود و یک تی‌شرت با لوگوی منچستر یونایتد پوشیده بود و روی آن گرمکن پوشیده بود و کلاه خود را هم به صورت برعکس روی سر گذاشته بود و ساعتی قرمز به مچ دست خود بسته بود که در واقع بند این ساعت به رنگ منچستر یونایتد بود.

1470